.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسخ دفتر امام جمعه بابل به نقل یک خبر در شمال نیوز
شمال نیوز: در پی درج خبری با عنوان «ضرب و شتم یک جوان معترض در نماز روز عاشورا در بابل » به نقل از سایت امید در پایگاه خبری تحلیلی شمال نیوز، جوابیه ای از سوی دفتر امام جمعه شهرستان بابل به این پایگاه ارسال شد که در ذیل درج می گردد.

 در پی درج خبری با عنوان «ضرب و شتم یک جوان معترض در نماز روز عاشورا در بابل » به نقل از سایت امید در پایگاه خبری تحلیلی شمال نیوز، جوابیه ای از سوی دفتر امام جمعه شهرستان بابل به این پایگاه ارسال شد که در ذیل درج می گردد.


مدیر مسئول محترم پایگاه خبری شمال نیوز

سلام علیکم

با سلام و ادب و تسلیت به مناسبت ایام عزاداری ماه محرم و شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با کمال تأسف، سايت خبري امید در تاريخ 23/8/1392، به انتشار خبری با کد خبر 2433 در خصوص نمازظهر عاشورا در بابل و حواشی آن پرداخت که برخی از رسانه ها به نقل قول از آن پایگاه خبری اقدام به انتشار ان مطلب پرداختند که با اطلاع امام جمعه محترم بابل از این مطلب و پیگیری های این دفتر ، ضرب و جرح فردی به خاطر اعتراض به امام جمعه بابل توسط نزدیکان ایشان تکذیب می گردد.

لازم است آن رسانه محترم در نقل اخبار دقت لازم را به عمل آورده و نسبت به تصحیح آن بر اساس ماده 23 قانون مطبوعات و رسانه ها در جهت تنویر افکار عمومی اقدام نماید بدیهی است پیگیری حقوقی درج خبر برای این دفتر محفوظ خواهد بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شمس 25 آبان 1392
سلام بر مدعیان راستگوی،در کامنت اصل خبر چرا شمال نیوز کامنت های بسیار توهین آمیز راگذاشتند .امیدوارم نسبت به عذر خواهی ،که هنوز هم دیر نشده اقدام فرمایید.
امیر 25 آبان 1392
چرا چیزی راجع به استفاده از چتر واعتراض آن جوان به اینکه اینهمه مردم زیر باران در حال نماز خواندن هستند وامام جمعه زیر چتر باید باشد و...... ننوشتن!!!
نا شناس 25 آبان 1392
* دیگه فایده ای نداره جانم ....
نا شناس 24 آبان 1392
ﺣﺎﻻ ﺍﻣﺎﻡ ﺟﻤﻌﻪ ﭼﺘﺮ ﺩﺍﺷﺖ ﻯﺍ ﻧﻪ
نا شناس 24 آبان 1392
*کامنت ها را چرا نمی گذاری ؟
نا شناس 24 آبان 1392
ته بتی اما باور هاکردمی...خنا بدون....
نا شناس 24 آبان 1392
چه تکذیبیه ای مهمی ؟ ... اصل ضرب و شتم را تکذیب نکردید
یک فرد مطلع 25 آبان 1392
ظاهرا اونهائی که کامنت گذاشته بودند و روی شدت ضرب و شتم و برخورد ناهایانه ...نسبت به مهاجمین بحث داشتند حالت عادی نداشتند !
نجاري 25 آبان 1392
تكذيب اين خبر نشانه صحت كامل آنست چون خيلي از آدم‌هايي كه حضور داشتند آنرا تاييد كردند
نا شناس 25 آبان 1392
شمال نیوز حواست زا جمع کن این چندمین بار است که خبر های بی مورد را منتشر می کنید . من هر روز از سایت شما بازدید می کنم . اگه اشتباه نکنم به طور میانگین هر 2 الی 3 ماه در میان چنین خبر های بی ربط را منعکس می کنید.
علی 25 آبان 1392
پس شاهدها رو کی تکذیب کنه؟
نا شناس 25 آبان 1392
تکذیب این خبر یعنی درج درست خبر از سوی شمال نیوز.چون افراد زیادی که آنجا حضور داشتند این خبر را تائید می کنند.پس لازم نیست خبر تکذبیه بفرستد و سایت شمال نیوز را تهدید کند
نا شناس 25 آبان 1392
دفتر امام جمعه درست می گوید . دعوا به خاطر جتر نبود بلکه بین اعضای دو هیئت بعد از اتمام نماز رخ داد .
نا شناس 25 آبان 1392
صورت مسئله عملا پاک شد!
نا شناس 25 آبان 1392
سلام اي كاش به جاي اين تكذيبيه اصل ماجرا را دقيق توضيح مي داديد تا عده اي اخبار غلط منتشر نكنند و اگر هم عده اي دانسته يا ندانسته عمدي و يا سهوي اشتباهي مرتكب شدند اين جرات و شهامت را داشته باشند و ضمن عذر خواهي از همه از دل اون جوان هم در بيارن با تكذيبيه كه اصل ماجرا حل نمي شود چون بخواهيم نخواهيم اتفاقي افتاد و عده اي نطاره گر آن بودند يا لااقل همان جوان كه خودش بود و به ديگران چه مي گويد؟ ايا اين تكذيبيه را تاييد مي كند؟ اگر نكرد ان وقت بازخورد اين تكذيبيه در جامعه چيست ؟ايا نمي شه با پذيرش اشتباه اگر هم كه بود (بنده نمي دانم) با اتفاقات اطراف خودمان بهتر و صادقانه تر برخورد كنيم ؟ اون وقت خيلي راحت تر مي شود با مغرضين مقابله كرد
نا شناس 25 آبان 1392
بدیهی است که هیچوقت چنین خبری تائید نمیشه . شمال نیوز متشکریم
مصطفی 26 آبان 1392
شمال نیوز اگر مدعی انتقال صحیح خبر هست نظر بنده که دو روز پیش دادم هنوز تو سایت خودشون نگذاشته چطور مطالب سایت بروز میشه ولی نظرات قدیمی هنوز در سایتشون که تعریف از همکارانشان هست وجود داره و مطالبی در نقد مقالات همکارانشان در سایت نشون داده نمیشه
نا شناس 26 آبان 1392
دوستان :
به نقل از حاظرین در نماز خود امام جمعه اسرارداشتند که مثل بقیه (بدون چتر) نماز بخوانند، ولی دوستانش از سر ارادت این کار را کردند.
این را به حساب امام جمعه فقید بابل نگذارید لطفاً.
نا شناس 26 آبان 1392
همه این اخبار کذب و توهینها، ذره ای از ارادت مردم مومن بابل نسبت به امام جمعه فقیدشان کم نخواهد شد
الحق که انسان وارسته ایست
نا شناس 26 آبان 1392
درخلوص امام جمعه محترم بابل همین بس که مثل برخی از افراد، تمام اطرافیان و دوستان و بستگانش را به کارهای مختلف اداری استان و شهرستان نگمارده است.
نا شناس 26 آبان 1392
مردم آقای روحانی امام جمعه بابل را دوست دارند .مرد وارسته ای است.دور و بری ها گاهی کارها را خراب میکنند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.